2017冬。 名古屋。 Day 3(3) 龍貓。 サツキとメイの家。 草壁家。 草子次子屋企

 サツキとメイの家~亦即係宮崎駿動畫龍貓裡面草子次子與爸爸的屋企~
1:1的實景就在愛.地球博記念公園的裡面~
一齊去喚醒你的童年回憶吧~


去草子次子屋企(草壁家)可搭乘公園的無料巴士到"日本庭園"落車~

上車時, 車長嬸嬸問我地係咪去草壁家, 佢話我地唔需要在日本庭園落車, 因冬季12月有草壁家臨時車站👏👏👏


好喇~!!~前進去草壁家的售票處~~

售票處旁有個小舖頭(真係極小😆)

當然係賣龍貓的產品啦~
(公園門口的綜合案內所的產品比呢度更齊全~~~)😆

愛.地球博記念公園雖然係免費入場, 但要入去草壁家就要另外俾錢~入場費510yen/人
入場劵可到場購買, 但參觀草壁家係有限制人數的, 而且平日一日只有8個場次, 假期會多啲
如果好似小女子咁驚到場買無位, 可以一早在網上預約(另開文章介紹)
--->2017冬。 名古屋。 Day 3(3a) 龍貓。 サツキとメイの家。 網上訂飛教學

呢幾張就係在網上預約然後到Lawson換取的草壁家入場劵~

將入場劵交給售票處的工作人員~工作人員就會將草壁家的簡介、小遊戲紙及呢個入場証交給你~
會分為A、B兩組~一組先會安排在屋內參觀, 另一組就在屋外參觀~

攞左入場証就去隔離呢個帳篷集合~我地係參觀11:30的場次~記住要早15分鐘到場集合
差唔多到參觀時間, 就會有個職員開始講解~當然係講日文嫁啦~

跟住就可以出發啦~!!終於到達草壁家啦😊

當日小女子參觀的場次人數唔太多, 其實B組只得我地一家四口😆, 所以工作人員都無好理會我地~
我地見A組的"團友"先入屋參觀, 咪自動波地先參觀屋外~

草壁家對出的湖&"花園"

呢度有啲似草子次子種樹果度, 即係棵樹好快已經長到好高好大果度呢~

嘩!!!係呢條柱呀!!草子同次子推來推去果條呢~
好真呀!!同動畫一樣都係腐蝕晒~超興奮!!! 小女子都試推過😆~放心呢條柱係好穩陣的~!!

爸爸的書房~
真係做到好逼真呀!!每個細節都一絲不苟~

不過要記住草壁家的屋內係唔可以影相的~!!但屋外就歡迎任影, 亦可以由屋外影返入屋內



爸爸的單車~


草子打水的地方~

連呢個穿窿的水筒都有係度呀!!!次子攞住佢見到白色同藍色小龍貓😊

同我地一齊參觀的呢個日本小孩好可愛~佢個樣有啲蠟筆小新feel~~~

參觀完室外~就入室內啦~

入內參觀要先除鞋
屋內有玄關、浴室、廚房、廳、及房間~
細緻到有啲不可思議~記住打開每個櫃桶、躺門睇下, 會好有驚喜!!!

記得售票處工作人員俾的小遊戲紙嗎?? 小遊戲就係要尋找在草壁家出現的物品, 睇下你搵唔搵到晒~媽媽好叻地搵到晒呀!!不過係無獎品既~😆

大家記得呢個窿嗎??但呢度裡面係無野嫁😆

雖然呢道唔係好大(但應該比動畫中的草壁家寬敞), 但每個位置都做得好仔細, 就好似讓你置身於龍貓的動畫入面咁~好想即刻睇多次龍貓呀😊

廚房

後巷

悠閒的日本小孩😆

工作人員提醒我地屋簷上有"蜻蜓"呀~!!!細緻到呢~~~~

仲有, 記住同車站牌合照呀~!!會等到貓巴士嫁😆😆😆

網上資料話整個參觀時間只有半個小時,但點解小女子覺得好似多過半個小時嫁呢??唔通今日唔太多遊人, 所以俾我地參觀耐啲??

原來係12月至2月的平日, 草壁家的參觀時間會延長到40分鐘呀!!
參觀時間結束時, 工作人員會請大家離開

之後可自行上展望塔, 從高處俯瞰草壁家

可選擇行樓梯或搭升降機上展望塔


雖然只係仿造的房子, 但係草壁家同動畫的一樣都係置身於大自然的環境中😊

展望塔上有張好美的手繪地圖

參觀完草壁家就去愛.地球博記念公園繼續遊覽~

如果你都係龍貓Fans, 又點可以錯過呢個景點呢~!!!😊
到訪名古屋時, 記住安排去一去草壁家啦~!!!

留言

這個網誌中的熱門文章

中部北陸之旅。 震撼的雪の大谷。 富山。 立山黑部。美女平。室堂

2023 春。初見富士。東京河口湖。9日8夜。行程規劃。序

2019 秋。北九州。福岡人氣美食。燒肉放題。燒肉の牛太 本陣。Yodobashi-Hakata