2018夏。 大阪 。 神戶。 逛街必去。 親子好去處。 Mosaic馬賽克廣場 & Umie購物廣場。同場加映: 法國餐 Bistrot Café de Paris

 雖然小女子一年應該總有一次到訪關西地區, 但就好少過黎神戶, 印象中只係幾年前黎過一次睇鐵人28 & 食神戶牛

其實到神戶觀光十分方便及簡單, 遊客可搭神戶 シティー・ループ CITY LOOP 巴士暢遊神戶地區
 神戶CITY LOOP 巴士仍係循環線, 圍繞神戶市遊走, 去到神戶各個觀光景點, 例如: 北野異人館街元町商店街(即係神戶的中華街)美利堅公園、神戶港等等 

我地從六甲山牧場回到JR神戶三丿宮駅, 搭CITY LOOP 巴士去神戶港旁的Mosaic馬賽克廣場 & Umie購物廣場
在第13號車站"地下鐵三宮駅前(南行)"上車, 搭到去2號車站"ハーバーランド(モザイク前)"落車

車站觀光所外有個類似旅遊大使的姨姨教我地如何由JR三丿宮駅前往CITY LOOP巴士站
仲俾埋地圖我地tim
我地去神戶港, 唔需要過馬路
若要前往北野異人館方向就要過對面馬路的CITY LOOP巴士站候車

神戶CITY LOOP 巴士平日班次15-20分鐘一班, 星期六日及假期就13-15分鐘一班
要注意的係巴士比較早收工, 平日尾班車係下午5點幾
星期六日及假期就遲少少, 但都只係下午6點幾
車費-成人: 260yen/趟, 12歲以下的兒童: 130yen/趟
若一天去的景點比較多的話, 可以考慮購買一日劵, 660yen(成人) 330yen(兒童), 搭3程已經回本~
神戶CITY LOOP 巴士亦可使用IC卡搭乘


話說我地已經巴士預計到站的時間早到巴士站, 等到已過左到站時間5分鐘, 巴士仲未出現, 
狂人弟就開始質疑: 究竟有無巴士嫁, 都無人等車既~~~
綠色車身的CITY LOOP巴士終於有出現, 但就比預計到站時間遲左幾分鐘
所以大家若遇到同樣的情況唔需要擔心, 巴士係會出現的~~但就一反日本交通工具準時的常態, 唔太準時😅
神戶CITY LOOP巴士官方網址: http://www.kctp.co.jp/outline/car/cityloop/35/

巴士上有廣播提示乘客落車, 最驚喜係有廣東話廣播呀!!! 係小女子第一次在日本聽到廣東話廣播, 聽到的時候真係覺得好驚訝同有點感動~~~~

半個鐘左右就黎到神戶港~ 神戶港有咩野睇??
最出名的莫過於係紅色的神戶塔
神戶塔於1963年落成使用, 係世界唯一一個管狀結構的觀光塔; 美利堅公園都在附近, 而上圖係神戶海洋博物館~

而我地的目的地係兩大購物商場Mosaic 馬賽克廣場Umie購物廣場
係結合吃喝玩樂的複合型購物商城~ 除左有很多各式美食餐廳及不同的商店之外, 仲有麵包超人博物館、馬賽克摩天輪, 夜晚仲可以欣賞神戶港的夜景
適合一家大細玩足一日

仲有仲有!!Umie購物廣場的北棟有小女子最愛的AEON呀!!!!!

AEON的重點當然係超級市場啦~!!
時間都唔早, 我地食左早餐之後就無食過野, 係時候要醫下肚~
超級市場外面係food court~~但係我地係唔會食food court既~~點解????

因為......登登登登!!!!!識食緊係去超級市場買野食啦~🍧🍣🍤🍱
我們豐富的午餐&下午茶~~
(其實我地是次已經係就住黎買, 因為是晚一陣就約左人食晚飯, 驚食得太飽, 晚飯食唔落)
你可能會話: 香港都有AEON啦~做咩黎到日本都要去AEON呀??
日本的AEON產品種類多到不得了, 食物新鮮而且價錢仲非常之便宜👏👏👏
所以每次去到日本AEON的超級市場真係會目不暇給及目瞪口呆👀👀👀👀
因為真係好好逛, 好好買, 唔行就走寶啦喂~!!!

食飽飽就去行下街街~北棟除左有AEON, 仲有Muji、Uniquo、GU、玩具反斗城...... 大人細路都啱行
咁南棟呢??我地唔夠時間行呀~行左一陣就要離開, 因為要去返JR三丿宮駅會合在日友人~
下次有機會再行過~

當時已經過左City Loop巴士尾班車的時間(尾班車大約係6點左右)
咁應該搭咩交通工具去JR三丿宮駅??
若無City Loop巴士的時候, 可選擇步行到地鐵站ハ─バ―ランド駅搭地鐵或JR神戸駅搭JR
有JR PASS的我地緊要搭JR啦~(當然City Loop巴士都係最方便啦!)
所以睇完神戶港夜景, 就可用以上的方法回三宮地區再坐車返大阪或京都


Mosaic馬賽克廣場 & Umie購物廣場

營業時間: 10:00-21:00 (餐廳 11:00-22:00, 依各餐廳時間為準)
官方網址: http://umie.jp/
交通: -觀光巴士 City Loop "ハーバーランド(モザイク前)"
          -JR神戸駅步行約5分鐘
          -神戶市營地下鐵到"ハーバーランド駅" 步行約5分鐘
          -阪神電車"高速神戸駅"步行約10分鐘
          -神戶三宮站步行約需25-30分鐘
          -神戶塔步行約需5分鐘

同場加映~~~
會合狂人弟的在日友人~ 友人話帶我地食好野~
每去日本的不同城市都必影--坑渠蓋

去餐廳的途中, 見到snoopy酒店呀~!!!

當時酒店仍在興建中~Peanut hotel已在2018年8月1日開業, 係日本第一間以snoopy做主題的酒店, 由JR三丿宮駅步行大約7分鐘
喜歡snoopy的朋友仔唔好錯過喇~

友人帶我地去食法國菜~!!!真係估佢唔到, 初初仲以為佢會帶我地去食神戶牛tim😆~~


在有情調的法國餐廳食飯, 飲返杯香檳🍸

之前從未食過法國餐的我地, 聽聞法國餐的份量比較少, 而且食成餐飯要食幾個鐘 (即係細件唔飽仲要浪費時間??😂)~咁就一齊黎體驗一下~~~

前菜

沙律

湯跟麵包

主菜1: 魚

主菜2: 牛扒

甜品

食物係有水準、好食、新鮮既, 服務亦好好, 但整個過程就真係慢左少少: 要等待每個人食晒同一個course先會上下一道菜......
價錢方面, 又唔算係好貴, 我記得好似係5000yen一個人左右
總括而言: 呢度適合情侶或夫婦, 三五知己都係去返食燒肉吧啦😂
呢間餐廳叫咩名?? Bistrot Café de Paris 神戸北野 ビストロ・カフェ・ド・パリ
營業時間: 11:00-22:00
係邊度?? 由JR三丿宮駅出來往Peanuts hotel方向一直行上斜路, 步行大約10分鐘
由餐廳再行上少少就係著名的Starbucks神戶北野異人館店

留言

這個網誌中的熱門文章

中部北陸之旅。 震撼的雪の大谷。 富山。 立山黑部。美女平。室堂

2023 春。初見富士。東京河口湖。9日8夜。行程規劃。序

2019 秋。北九州。福岡人氣美食。燒肉放題。燒肉の牛太 本陣。Yodobashi-Hakata