2018春。 四國。 德島鳴門一天遊。 交通篇。 從高松前往德島鳴門。 鳴門公園

旅程的第二天, 我地會出發去德島縣
之前講過小女子的一家都十分唔鍾意轉酒店, 所以可以即日來回的行程我地就一定選擇即日往返, 把整個旅程的轉酒店次數減到最少, 省卻搬酒店的麻煩
是日, 我地就會去德島縣一天遊~去睇德島縣鳴門市最著名的鳴門旋渦!!!

我地搭乘9:10開出的特急うずしお5號從高松去到池谷
特急うずしお5號的終點站係德島, 我地係去鳴門公園, 其實都可以在總站德島落車再轉巴士前往鳴門公園
但咁就變左要行少許回頭路, 所以小女子決定在池谷落車轉車去鳴門~

四國係麵包超人的鄉下, 到處都會見到麵包超人出沒~
 四國的JR有麵包超人做主題的列車, 小女子對麵包超人無咩大興趣, 所以無特別check有關的班次
麵包超人的粉絲記住安排搭乘麵包超人列車, 在車上瘋狂影相啦~!!

買埋個麵包超人便當吧~要買就要快手, 好快就售罄

特急うずしお5號嚟lu~

2018年新版的JR ALL SHIKOKU Rail Pass只可以坐自由席
若要坐指定席就要加錢買特急劵

自由席任坐

安坐在車上享用在酒店麵包舖買的早餐~


一PASS在手~四國通行😁

大約一小時後到達池谷

要在池谷轉乘鳴門線, 在2號月台落車後, 行上天橋去3&4號月台



就係從呢條天橋行過嚟

池谷駅的車站
車站位於1&2 同3&4 月台的中間空地

搭乘鳴門線(鳴門行), 大約18分鐘就到達終點站鳴門


去到鳴門駅就要搵搭去鳴門公園的巴士站
一出鳴門駅就先會見到的士站, 的士站列明左車費
由JR鳴門駅去鳴門公園大約需時20分鐘, 車費大約2700yen
預算較多或一家大細的遊人可選擇搭的士

我地兩個人都係搭巴士吧~
巴士在哪裡?? 其實過對面馬路就係巴士站
 就在呢個木建築物的後面

有指示, 但就唔係太明顯的指示~
點解貼在柱的底部而唔係柱的當眼位置呢??😕

巴士時刻表~
去鳴門公園的巴士班次唔密, 平日差唔多一個鐘頭一班, 事前要做足功課, 免得送車尾有排等~
(若在德島駅出發去鳴門公園, 同樣係搭呢架巴士, 所以在池谷落車再轉鳴門線到鳴門, 除左唔需要行回頭路之外, 時間&車費都節省左)

我地就搭10:57的巴士

日本的交通無論係鐵路或是巴士都出名準時, 巴士10:57準時到達JR鳴門駅

記得上車時攞乘車劵, 讓司機識別你在哪裡上車以便收取車費
由JR鳴門駅去鳴門公園的車費係310yen

途中會經過觀潮船的碼頭
遊人可以搭乘觀潮船近距離觀看鳴門旋渦~要坐觀潮船就在呢個站下車啦~
 觀潮船分為大船小船~大船(Wonder鳴門號)1800yen, 小船(AQUA EDDY)2400yen
想刺激啲, 同鳴門旋渦嚟個最近的接觸就搭小船吧~但注意小船需要預約!!
好在我地一早都無諗過要坐觀潮船, 否則就真係浪費金錢...(再續)

30分鐘左右就到達鳴門公園

去睇旋渦喇~~

待續

留言

這個網誌中的熱門文章

中部北陸之旅。 震撼的雪の大谷。 富山。 立山黑部。美女平。室堂

2023 春。初見富士。東京河口湖。9日8夜。行程規劃。序

2019 秋。北九州。福岡人氣美食。燒肉放題。燒肉の牛太 本陣。Yodobashi-Hakata