2019 冬。 東京迪士尼35週年。東京車站一番街。台場。超型仔的Unicorn Gundam ユニコーンガンダム。せたが屋 和牛拉麵

由於今次4日3夜的東京快閃之旅主要都係玩迪士尼, 所以大部份時間都會stay在渡假區入面
到場後的第一個晚上, 亦係唯一一個晚上我地可以有時間出去市區逛逛~~~
因為時間有限, 我地就去左東京駅行左一小轉~之後就急急腳去左台場睇Unicorn Gundam獨角獸高達

東京駅真係非常之大~!!尤如一座地下城, 範圍大又四通八達, 難怪之前有朋友仔話, 可免則免在東京駅轉車~完全無做好功課的我地, 真係有點迷失......
行左好一段的時間, 先上到地面~~最後終於俾我地去到我地的目的地--東京車站一番街

東京車站一番街位於八重洲地下中央口的地下, 即係地下街
搭乘任何可抵達東京駅鐵路, 落車後看指標往"八重洲口"方向或在"丸之內口"進入, 我地係在八重洲口進入的(應該係😆)
東京車站一番街集動漫、卡通、扭蛋、拉麵、美食、零食、手信於一身, 一家大細都啱行~
分為七大區塊
1. 東京動漫人物街 (東京キャラクターストリート)Tokyo Character Street
2. 東京甜點樂園 (東京おかしランド)Tokyo Okashi Land
3. 東京拉麵街 (東京ラーメンストリート)Tokyo Ramen Street
4. 餐廳與咖啡館 Restaurants & Cafe’s
5. 限定手信區"TOKYO Me"
6. 手信及外賣區 Gifts /Takeout
7. 流行服飾、雜貨、服務、便利商店 Fashion & Goods/ Service & Convenience Stores
營業時間每一區或係每間店舖都有所不同

由於我地時間有限, 我地只逛左東京動漫人物街及部分的手信區
東京動漫人物街 (東京キャラクターストリート)
總共有29家店舖, 簡直係各類動漫、卡通的角色周邊商品大集合, 總有一個係你喜歡的

Pokemon Store~

鬆馳熊~

どんぐり共和國

Snoopy

蠟筆小新

角落生物
東京動漫人物街 (東京キャラクターストリート)
距離最近的出口: 東京駅八重洲北口
營業時間: 10:00-20:30
有關網址: https://www.tokyoeki-1bangai.co.jp/

行完一番街, 買左少少手信, 就出發前往台場(お台場)
先搭一個站的JR去到新橋駅, 到左新橋駅之後就轉乘私鐵海鷗線ゆりかもめ
搭6個站到台場落車

Unicorn Gundam我地黎啦~!!!

南面出口~

由台場駅行大約5分鐘就見到1:1的Unicorn Gundam喇~!!!

1:1的Unicorn Gundam 站立在商場Diver City Tokyo Plaza的正前方, 非常有型~!!



每日的不同時段有不同的表演
早上及下午有4場變身show~分別在11:00, 13:00, 15:00, 17:00
入夜後, 由19:00開始到21:30,  每半個鐘就有不同的燈光show

背面都好型仔嫁~!!

旁邊有間Gundam cafe~除左有小食和飲品賣之外, 仲有其他商品賣

仲有間好迷你賣Gundam周邊商品的店舖~

我地都睇到一場燈光show~
燈光show開始的時候, 商場的所有招牌會暫時關燈, 配合燈光show 
 隻獨角合埋左~

分返開~
雖然小女子對Gundam的興趣不大, 但配合左燈光、音效同埋背面螢光幕的影片, 個show又幾好睇喎~
狂人弟曾經係Gundam迷, 十分清楚Unicorn Gundam 的由來、事跡, 同在場的男士們一樣, 睇呢個show時特別投入

完左燈光show, 我地就行左去台場駅的另一邊的商場AQUA CiTY ODAIBA (アクアシティお台場), 觀賞經典的日劇拍攝場境--彩虹橋

傍晚時分一定要到AQUA CiTY沿岸邊欣賞自由女神像及彩虹橋形成的美麗台場夜景呀!!

睇完夜景, 時間都唔早, 商場的店舖都開始關門~無得行街, 咁就唯有去食晚飯喇
我地就去左東京ラーメン国技館 舞食拉麵~

位於AQUA CiTY 5樓的東京ラーメン国技館 舞, 裡面總共有六間黎自日本不同地區的拉麵店
分別係東京、神奈川、川越、博多、金沢及札幌

 我地就揀左東京的代表醬油湯底的せたが屋

 先自行在自動售賣機買好食物劵, 然後入店內搵位坐好, 待店員前來收取食物劵

小女子選せたが屋係因為呢個台場限定的和牛拉麵(1300yen)
雖然一碗拉麵要1300yen的價錢有點貴(若日元兌港元係7算的話, 呢碗拉麵要$91), 但去旅行通常都渴望大於理性😆, 唔理咁多, 食左先算~~

狂人弟就揀左せたが屋的人氣no.1豪華版拉麵

等食~

1300yen的台場限定和牛拉麵~!!!
超大塊的和牛~!!同餐牌上的相片差唔多, 並唔係"圖片只供參考"嫁
軟軟林林的半熟和牛好好味~雖然大塊, 但一碗只有一塊真係有點少, 唔係幾夠喉, 多一塊就好了~~


人氣no.1豪華版拉麵 1080yen
湯底與台場限定的和牛拉麵的湯底有點不同, 人氣no.1拉麵的湯底較咸, 醬油湯底之餘亦有點魚介的味道~
小女子都喜歡魚介的味道, 但若然要二揀一,小女子同狂人弟都會投票俾和牛拉麵~!!!

餃子不錯吃~但略嫌煎得唔透徹~
若然大家去台場, 諗唔到食咩或想食拉麵, 不妨去下東京ラーメン国技館 舞


東京ラーメン国技館 舞
營業時間: 11:00-23:00 (Last Order 22:30) 
有關網址: https://www.aquacity.jp/tokyo_ramen_kokugikan/

食完好好味的和牛拉麵, 我地就搭車返回迪士尼渡假區
同黎的時候唔同, 返去的時候我地搭東京臨海高速鉄道的臨海線(りんかい線)

從東京テレポート駅(Tokyo Teleport)(R04)到新木場駅(R01)
然後在新木場轉乘JR, 搭2個站去到JR舞浜駅, 再轉搭迪士尼的單軌列車返酒店區
睇落好似要轉黎轉去有點複雜, 但其實並唔係太麻煩, 因為車站內的指示十分清晰, 而且車程亦唔遠, 由東京テレポート駅到舞浜駅都只需大約20分鐘
講開交通, 下一篇文章就講下迪士尼渡假區內外的交通配套吧~

留言

這個網誌中的熱門文章

中部北陸之旅。 震撼的雪の大谷。 富山。 立山黑部。美女平。室堂

2023 春。初見富士。東京河口湖。9日8夜。行程規劃。序

2019 秋。北九州。福岡人氣美食。燒肉放題。燒肉の牛太 本陣。Yodobashi-Hakata