2022 冬。ただいま。北陸。金沢美食。もりもり寿し迴轉壽司

見到都流緊口水~
黎到金沢的第一餐, 當然係食性價比高的もりもり寿し迴轉壽司
2019年曾幫趁過, 一直對她念念不忘~
我地幫趁的係金沢駅前店, 就在金沢駅旁的Forus百貨6樓, もりもり寿し在金沢廚房--近江町市場都有店鋪

Forus百貨係超好逛的購物中心, 又多美食餐廳, 呢幾年仲新開左pokemon centre 同埋 loft, 啱晒一家大細

講下點解又再黎金沢~~2019年第一次到訪金沢, 已經愛上了這個地方
環境優美, 唔太多旅客, 可優閒地在市內遊覽, 無論係由大阪前往或市內交通都十分方便, 而且金沢位於日本西部的臨海, 海鮮資源十分豐富, 當然就要嘗鮮啦!!
ただいま之旅, 呢個美麗的城市就成為我地10天旅程的第二站, 會逗留在金沢三日兩夜

為著方便移動, 我地住在大阪梅田 (JR大阪駅), 今次住在疫情期間開幕的大阪阪急呼吸酒店

由大阪前往去金沢, 就在JR大阪駅的11號月台乘搭特急雷鳥號 (特急サンダーバード號) (Limited Express Thunder Bird)
一程車就到, 車程大約兩個半鐘

今次我地係用JR RAIL PASS (7 days), 所以可以坐指定席
上次係使用"關西北陸地區鐵路周遊券", 只能坐特急雷鳥號的自由席
講開JR RAIL PASS, 我地係在EGL先購買, 之後到埗日本後再兌換實體票及劃指定席
稍後再介紹呢張超值的JR RAIL PASS全國版(但今年10月呢張JR PASS加價....就不再超值了)

講返もりもり寿し迴轉壽司~
同2019年相比, 已經加左價, 普遍每碟加了100yen左右
用螢幕點餐, 語言有日文、英文、簡體中文、繁體中文、韓文, 方便遊客能夠順利點餐

好喇~!!去相~!! 溫馨提示: 肚餓千祈唔好拉落去呀!!
先黎個豪華三點盛940yen

初嘗白子~試下好了, 我不太喜歡~

都係叫返啲食過的款式~

三文魚麵鼓湯, 超多三文魚肉加骨, 超級鮮甜, 好好飲~啱晒我呢個湯怪😍

火炙吞拿魚

Toro~!!

最愛的蟹肉蟹膏~濃郁的蟹膏, 齒頰留香, 諗起都想食~

もりもり寿し迴轉壽司(金沢駅前店)

留言

這個網誌中的熱門文章

中部北陸之旅。 震撼的雪の大谷。 富山。 立山黑部。美女平。室堂

2023 春。初見富士。東京河口湖。9日8夜。行程規劃。序

2019 秋。北九州。福岡人氣美食。燒肉放題。燒肉の牛太 本陣。Yodobashi-Hakata