2022 冬。ただいま。北陸。金沢。金沢廚房。近江町市場。市場寿し

要嘗鮮緊係要去當地的市場, 而金沢的廚房就有3百年悠久歷史的近江町市場
由金澤駅出發, 在金澤駅東口巴士站搭一個站, 到"武藏ヶ辻" "近江町市場" (市場館前)就可, 十分方便
今次再訪近江町市場, 決定去試試以便宜的價格, 提供最好品質當季食材的"市場寿し"

到達時係大約係早上9時, 在市場寿し門外已經有10位客人在等候, 店內已座滿
時間越過, 排隊的人開始越來越多, 有旅客亦有很多當地人

排了大約20分鐘, 友善的店員便安排我們入座
被安排入座吧枱的位置, 可以望著師傅製作食物

店舖小小而道地的一間, 擠滿了食客, 店員們及師傅大都係叔叔伯伯嬸嬸, 聽著他們精神地歡迎客人的聲音及與客人的交流
很喜歡店裡的氛圍

店員叔叔以簡單英文幫我們落單
我決定點餐單上中間呢個"豪華海鮮丼", 有金沢著名的黑喉魚, 2,739yen連稅, 包埋味噌湯

嘩~!!! 果然係豪華海鮮丼~!!! 滿瀉呀!!!太誇張喇~!!!!
每樣食材都超級新鮮~!!味噌湯係海鮮味噌湯~~超鮮甜😋

弟弟點的吞拿魚盛丼, 都係超級新鮮

另點左客金目鯛壽司638yen, 暫時係我食過最新鮮的金目鯛
市場寿し

好野唔好俾佢停~!!!^^
有著金沢廚房美名的近江町市場, 每天早上都有大量新鮮的魚貨, 所以食完市場寿し後, 我地就繼續在近江町市場市場掃街


我至愛的帆立貝, 700yen, 厚身而甜美, 見到都好掛住

小女子已經飽到上喉嚨椗, 弟弟繼續食他的至愛生蠔

800yen一隻, 即叫即開, 鮮甜的生蠔

肥美而鮮甜的海鮮, 我地下次見啦~!!
若大家到訪金沢, 必定要將近江町市場放入行程內呀~!!

近江町市場
營業時間: 09:30 - 17:00

留言

這個網誌中的熱門文章

中部北陸之旅。 震撼的雪の大谷。 富山。 立山黑部。美女平。室堂

2023 春。初見富士。東京河口湖。9日8夜。行程規劃。序

2019 秋。北九州。福岡人氣美食。燒肉放題。燒肉の牛太 本陣。Yodobashi-Hakata