2018秋。 北海道。札幌。 螃蟹本家 かに本家。螃蟹會席料理

黎到北海道就緊係要去食蟹喇!!!!可以成隻蟹食或者食蟹料理, 成隻蟹食就留待去市場吧~我地先去試試蟹料理🦀🦀🦀
之前到訪大阪時, 曾在蟹道樂食過蟹會席料理, 記憶中係不錯吃的, 唔知北海道的蟹係咪更加好食既呢?!?!
札幌市裡有名的螃蟹料理餐廳有兩間: "螃蟹將軍" & "螃蟹本家", 我地就決定食螃蟹本家
 早兩天就請酒店的職員幫我地預訂左位於札幌站前的螃蟹本家總店

從JR札幌駅南口步行5分鐘就到喇~或地鐵札幌駅13號出口

同蟹道樂一樣, 正門上面有隻巨型的螃蟹擺設, 離遠都見到, 好易認


再提提大家, 食好野 (e.g. 和牛、蟹宴) 就要安排lunch的時候食, 因為午餐的價錢係比晚餐便宜一半嫁~!!
螃蟹本家的午餐時段係11:30-17:00, 5點前結帳


接待大堂
 兩天前, 我地已請札幌的酒店職員幫忙訂位, 雖然訂左位, 但都要等等

等待的時間欣賞下旁邊的擺設吧~
咬著魚的黑熊

黑熊背後的水池, 裡面有好多隻美味的毛蟹和帝王蟹😋

蟹蟹蟹~~我地要黎食係地喇~~~~🦀🦀🦀

店內木造的建築裝潢, 十分古色古香
一個個的房間, 每枱賓客都自成一角, 好似好有私人空間咁, 但其實隔音唔算好好~~~


蟹肉罐頭~我即刻諗起: 小新成日偷偷食左媽媽美雅收得好埋的蟹肉罐頭😆

總店樓高七層
顧客需要在接待大堂脫鞋, 職員會幫忙把鞋放置在鞋櫃, 之後便會帶領顧客搭電梯上去房間

每個的房間都以北海道的地方命名, 我地坐的房間係網走~
房間係榻榻米式的座位, 但腳係可以伸到下面的, 唔會坐到腳痺😁
房間的暖氣超強力(定係香港人怕熱呢~), 我地要打開房間的門透透氣~

帝王蟹造型的筷子架~

餐具杯碟都十分精緻

有好幾款的午市套餐可以選擇
當然你亦可以單叫整隻的毛蟹和帝王蟹, 然後再選擇烹調方法,
有位中國的店員負責為我地落單, 店員見我地一行6人, 所以都有"建議"我地叫一隻蟹share~
小女子覺得食成隻蟹就不必在かに本家了, 去到市場先食啦~
黎呢度就係要食蟹料理~

我地叫左一set札幌地區限定的2人毛蟹套餐~

最後決定叫幾個set share食~
由於每個set有啲食物係相同, 又有啲唔同, 所以啲野黎到咁上下都唔知係邊set😆

左: 蒸的蟹腳(隻碟好靚<--錯左重點😂)
右: 好似係用雞蛋做成的豆腐, 上面擺左少少蟹肉, 湯汁也很鮮甜

各樣的野菜, 中間的小碟係拆左的蟹肉
伴在蟹肉旁的沙律醬係重點, 原來用沙律醬點蔬菜同蟹肉係好好食嫁~!!

非常鮮甜而且多蟹膏的毛蟹

呢個蟹造型容器的裡面究竟係咩東東呢???

係芝士焗蟹肉粟米薯蓉呀
食的時候要小心, 因為個容器超熱, 唔好觸碰隻蟹呀!

炸蟹腳+蟹丸~熱氣香口野小女子最愛~

炸蟹肉糯米飯糰

蟹肉玉子壽司
記憶中, 小女子最愛大阪蟹道樂的一樣料理就係蟹肉壽司
蟹肉玉子壽司亦係螃蟹本家很受歡迎的料理

蟹肉火鍋, 除左有蟹之外, 仲有蔬菜及豆腐
熱騰騰的湯加上鮮甜的蟹肉及蔬菜, 各食材的精華都散發在湯中~

當我地飲得慶起之際, 店員急忙叫我地停止, 原來最後店員會用湯頭幫忙煮粥
穿著和服的日本女店員為我地服務~


終於黎到尾聲, 美味的抹茶雪糕為豐盛的螃蟹會席料理劃上完美的句號

有機會到札幌, 不妨安排一下黎螃蟹本家品嚐一席豐盛豪華的螃蟹會席料理丫~

螃蟹本家 (かに本家)
營業時間: 11:30-22:00 (lunch: 11:30-17:00)
定休日: 12月31日, 1 月1日
官方網址: http://www.kani-honke.jp/c1/

(旅遊日期:19/10/2018 星期五)

留言

這個網誌中的熱門文章

中部北陸之旅。 震撼的雪の大谷。 富山。 立山黑部。美女平。室堂

2023 春。初見富士。東京河口湖。9日8夜。行程規劃。序

2019 秋。北九州。福岡人氣美食。燒肉放題。燒肉の牛太 本陣。Yodobashi-Hakata