2018秋。 北海道。 小樽。三角市場。 武田鮮魚店。 超級美味的帝王蟹

蟹蟹蟹~!!!好掛住呢隻非常美味鮮甜又厚肉地的帝王蟹呀!!!!!!🦀
黎到北海道, 緊係要抓緊著每個食海鮮的機會喇~!!!話說我地的6日5夜之旅, 小女子就安排左去3個北海道各地區的的市場, 較早之前就去左位於函館駅旁的函館朝市~
是日的行程, 我地早上去完北海道大學 & 北海道廳舊本廳舍參觀, 就出發去小樽, 去搵帝王蟹啦!!

從札幌出發去小樽非常之方便, 坐一程JR就可以去到
可以搭乘JR函館本線的普通列車或快速エアポート号

見到大海, 即係我地越來越接近美味的帝王蟹啦~!!😁

大約40分鐘左右就到達小樽喇~

我地先前往去三角市場搵食, 食飽後就會行去小樽運河&商店街~

三角市場就位於JR小樽駅的左手邊, 基本上一出車站就已經見到~


三角市場的環境比較狹窄, 地下比較濕, 而且非常擠湧~!!!但要食好野係要付出少少代價既~!!

蟹呀!!!!🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀😋

參考網上的bloggers資料, 通常大家都係在三角市場幫趁武田鮮魚店或者滝波食堂
兩間食店都排滿長長的人龍, 當中除左一部分係遊客外, 仲有不少係日本人~



等待期間~見到啲食物真係流晒口水~~


超大條的八爪魚~~🐙

最後我地決定幫趁武田鮮魚店, 因為武田鮮魚店有得攞飛, 而且有店員嬸嬸非常落力的招呼

等位的時候, 可以先挑選食物~
各種的帝王蟹&毛蟹, 烹調方法可以係烚、燒或半烚半燒

刺身、燒物、定食的menu~

各款的海鮮丼~


嘩~!!!!我地隻帝王蟹黎啦~!!!!!👏👏👏

燒的蟹腳~

另一半係烚既~

我地一行6人, 除左小女子外, 每個人都各叫左一碗不同的海鮮丼~
  
小女子都"痴"左少少海膽食~~超級好味呀!!!!

三文魚籽都好鮮甜呀!!!

唔食生野既媽媽就叫左一條燒鰻魚+一碗白飯~
鰻魚超級肥美, 超大條~!!!要用刀叉切鰻魚, 真係好誇張~!!!

小女子點解唔叫海鮮丼?!?!因為我的目標一直都係隻帝王蟹~!!!!😋

肉地超厚~非常鮮甜~!!!

個蟹殼仲大過我塊面~!!!(p.s. 小女子出晒名個頭大~)

睇見都流晒口水~~~~~~

隻蟹鉗超誇張~!!!
呢隻帝王蟹真係好味到不得之了~!!!!到依家小女子仍然非常回味~!!!好掛住呀蟹呀!!!
好喇~講左咁耐咁呀蟹究竟幾錢呢?? 兌返港紙唔洗2千蚊~
小女子食野一向唔知價~但爸爸同狂人弟就異口同聲話好抵食, 仲話在香港唔會食得到~~
小女子無去再考究~~只知道好美味~!!!哈!

留言

這個網誌中的熱門文章

中部北陸之旅。 震撼的雪の大谷。 富山。 立山黑部。美女平。室堂

2023 春。初見富士。東京河口湖。9日8夜。行程規劃。序

2019 秋。北九州。福岡人氣美食。燒肉放題。燒肉の牛太 本陣。Yodobashi-Hakata