2018秋。 北海道。 函館 。金森紅磚倉庫 。幸運小丑漢堡 Lucky Pierrot ラッキーピエロ

位於函館海岸附近的金森倉庫群(金森赤レンガ倉庫), 早在1859年已經存在, 係函館第一個營業倉儲倉庫
依家所見的紅磚屋係在1909年重新修建而成, 當時紅磚倉庫係用黎保存港口卸船的海產
依家已經成為各手信店、購物中心、餐廳, 係遊客到訪函館必到的觀光景點

可搭乘函館市電到"十字街駅", 步行5分鐘就會去到金森倉庫群

其中一座紅磚倉庫係海鮮市場, 除左海鮮及海產乾貨以外, 也有很多手信購買

海鮮市場旁, 融合在倉庫中的Starbucks


金森紅磚倉庫群的店舖好早就關門, 晚上7點已經閂晒
我地到達的時候已經過左7點, 周圍都無咩人, 水靜鵝飛......
營業時間:商店:9:30-19:00/ 餐廳:11:30-22:00

又留下遺憾, 留下再到訪的藉口😄


店舖已經閂晒, 但餐廳就無咁早關門既~我地都係時候食晚餐喇~
我地今晚的晚餐去食幸運小丑漢堡 Lucky Pierrot ラッキーピエロ

幸運小丑漢堡係函館的人氣快餐店
只有函館先有幸運小丑漢堡, 所以成為左函館最具代表性及必食的美食之一

函館周圍都可以見到幸運小丑漢堡, 今早在五稜郭塔附近有一間, 總有一間在左近

店的內外都有不少影相位~

除左漢堡包外, 幸運小丑漢堡仲有其他餐點, 例如: 蛋包飯、咖哩飯、pizza......

同一般的快餐店一樣, 自助型式, 但買完之後職員會給係一個號碼牌, 餐點製作好後, 職員就會送餐到你的座位
p.s.: 我地係呢間餐廳遇到一個非常厭世、塊面黑過炭的嬸嬸店員, 態度極惡劣, 好似我地得罪左佢咁😥
唔通我地阻住佢收工??但餐廳的營業時間係到12:30喎~~

Anyway~~~
我地一行6人都係點幸運小丑漢堡的招牌餐點--中式炸雞漢堡餐
跟餐的薯條唔係普通的薯條, 而係被大量芝士及肉醬覆蓋著的薯條~~好食,但就好肥仔😜

跟餐的飲品一定係呢款凍茶, 唔俾轉!!!!! 係咪真係規定左唔可以轉嫁??定係果個厭世嬸嬸玩野呢???😑

登登登登!!!!主角中式炸雞漢堡(チャイニーズチキンバーガー)👏👏👏👏
好好味~!!!! 舊炸雞超juicy, 都係果句啦~~日本的炸雞係零舍好食😋

用餐位置旁邊有間小手信店~~隻啤啤超級大隻!!!!!


食完晚飯, 我地就搭返市電返酒店~


 我地入住的Four Points by Sheraton函館就在JR函館駅隔離~過一條馬路就可以去到函館朝市
 明天我地就去函館朝市食海鮮丼做早餐啦~!!!!
待續~~

留言

這個網誌中的熱門文章

中部北陸之旅。 震撼的雪の大谷。 富山。 立山黑部。美女平。室堂

2023 春。初見富士。東京河口湖。9日8夜。行程規劃。序

2019 秋。北九州。福岡人氣美食。燒肉放題。燒肉の牛太 本陣。Yodobashi-Hakata