2018秋。 北海道。函館 。函館朝市。 どんぶり橫丁市場。 海鮮丼

函館係臨海的城市, 三面環海, 所以海產魚獲都非常豐富
黎到函館, 必定要去函館朝市嘗鮮🍱🍣🐟🦐🦀
函館朝市於1957年創立, 係北海道最大規模的市場, 亦係日本三大朝市之一~
裡裡外外差唔多有450間店舖, 乾貨、海產、水果、手信、甚至係藥妝都可以在函館朝市搵到, 當然唔少得海鮮丼、魚生、壽司等食店啦~!!!

是日的早餐就去函館朝市解決~!!
從我地入住的酒店Four Points By Sheraton 函館行去函館朝市只需要2分鐘, 非常之近, 因為就真係係正正隔離
呢幅相係從酒店樓層的升降機大堂影出去~

距離JR函館駅亦係非常近, 一出車站後右轉過條馬路就到, 基本上只需一分鐘~

再次提提大家, 去市場記得要趁早~
大概中午左右市場內的攤販就會陸陸績績收檔, 太遲黎就咩都食唔到買唔到

どんぶり橫丁市場(蓋飯橫丁市場)係函館朝市的海鮮丼餐廳的聚集處
我地就係度食早餐吧~

呢度有各式各樣的食店, 海鮮丼、壽司、甚至係食帝皇蟹及毛蟹的都有, 共有19間海鮮食店, 任君挑選, 總有一間合心水~

食店兩旁並列, 睇到眼花撩亂, 事前又無做好功課~
選擇困難症又發作喇~~唔知揀邊間好😐

好喇~~邊一間順眼就揀果間啦~
見到好多日本人食又剛好有位, 我地就揀左呢間朝市御食事処 道下商店

又要揀野啦~~~~食咩好呢??樣樣都好似好好食好吸引呀!!!!

有9月10月限定喎~
小女子最後決定食當店1番人氣的道下丼

食店內裡裝潢十分簡單
全店只有3個員工, 樓面、收銀、廚房無明顯的分工, 店家應該係由一家人在經營
呢張相係食完的時候補影的, 我地進去的時候, 食店係滿座的, 我地一行6人要分開枱座


當店1番人氣的道下丼~!!每個丼都配上麵豉湯及前菜(魷魚漬及醃青瓜)

滿滿的料舖在飯上面~全部都十分新鮮~!!!😋
蟹肉算係當中最普通的, 中規中矩, 唔算係太好食; 濃郁的海膽既新鮮又鮮甜
令人十分回味的新鮮三文魚籽, 有啲食店會用醬油為三文魚籽調味
呢度的三文魚籽無多餘的調味, 一咬就彈晒啲汁出黎, 搞到小女子件衫都有三文魚籽的痕跡😜

當然唔少得小女子的最愛帆立貝~~雖然唔係好大粒, 但十分鮮甜

狂人弟的海鮮丼必然選擇--海膽+三文魚籽

由因我地太喜歡食海膽的關係, 我地另外再叫左一客海膽😋

食飽飽~~就去逛逛函館朝市

毛蟹

帝王蟹
由於時間的關係, 我地暫時唔食你地住, 遲啲先食~~~

函館朝市佔地面積好廣, 如果要行晒整個市場, 應該都要2-3個鐘頭~


由於我地要搭車返札幌的關係, 我地只係重點地行左一陣間~


本身無諗住買野的我地, 因為費事抽住搭車返札幌麻煩,
但在店員落力的推銷及試食攻勢之下, 我地買左一包4000yen的青提
超甜多汁的青提, 唔知係咪香印呢? anyway, 好食就得啦~
p.s. 店家婆婆原來已經90歲, 但睇落就只係似70幾歲, 太厲害啦!!

記住要行行駅二市場~

因為市場裡面有一間釣墨魚的店舖
俾左錢後, 就可以去釣墨魚, 釣到之後, 店主會即時幫你處理好就可以當場食到新鮮的墨魚啦~!!

路過的時候, 有人成功釣到墨魚呀!!!!大家都為佢拍掌👏
但拍掌的同時要小心, 因為墨魚會不斷噴水~~😆

返酒店攞完行李就出發去JR函館駅~

剛巧見到函館的吉祥物(我諗應該係😅), 一個係五稜郭塔, 另一個唔知係咩壽司

搭乘特急スーパー北斗號返札幌lu~~

結束我地的函館2日1夜之旅~
拜拜函館~~

函館朝市 どんぶり横丁市場
營業時間: 5:00-12:00 (冬季期間6:00開始營業)
官方網址: http://donburiyokocho.com/01_listShop.html

(旅遊日期:19/10/2018 星期五)

留言

這個網誌中的熱門文章

中部北陸之旅。 震撼的雪の大谷。 富山。 立山黑部。美女平。室堂

2023 春。初見富士。東京河口湖。9日8夜。行程規劃。序

2019 秋。北九州。福岡人氣美食。燒肉放題。燒肉の牛太 本陣。Yodobashi-Hakata