2018秋。 北海道。函館 。函館山 。世界三大夜景之一

黎到函館又點可以錯過與香港及意大利的拿坡里並列為世界三大夜景函館山夜景呢~!
函館山夜景擁有特殊的扇形海灣, 呈工字型, 非常特別~!!亦曾經係日本三大夜景之一
(到訪日期: 18/10/2018 星期四)

check in 完、長輩們休息過後, 我地就繼續函館的行程~!!
本來按照計劃, 我地係會先去金森紅磚倉庫, 食完晚餐之後先會去睇夜景的, 但長輩們話想先去睇夜景~~OK~!!咁就先去函館山吧~

無論係去金森紅磚倉庫或函館山都係在市電"十字街駅"落車
我地由酒店出發, 由函館駅前搭去十字街駅

落車後就過對面馬路, 跟著指示行上斜路到半山腰的纜車站~
過馬路時發生左一件趣事: 我地一行6人在等過馬路, 等左數分鐘仍然係紅燈, 有位路過的日本婆婆行向我地的方向同我地講左幾句, 我地當然唔知佢講咩啦, 婆婆就按左馬路旁街燈上的按扭一下, 哦!!!!!!原來係要按制先會轉燈😆多謝婆婆的幫忙, 否則我地就會繼續呆等😂

行行下, 有位的士司機用簡單英文同我地講纜車站閂左,仲話唔知幾多錢就車我地上函館山
閂左?? 明明未到休息時間喎~~我地唔信, 於是繼續行上去纜車站, 仲以為司機想兜生意所以呃我地~~

點知上到去, 纜車站無著燈~~纜車站旁就有好幾個的士司機聚集

原來~~~唉~~~撞正法定檢查😅
函館山纜車站正常營業時間:10:00-21:00 (4月25日-10月15日--10:00-22:00)

咁上函館山係咪一定要搭的士?? 唔係既~纜車無開, 纜車站對面的停車場就有巴士上函館山

唔知係咪驚阻礙大家觀賞夜景, 開始上山時, 司機就把車內的燈全部關上, 只靠車頭燈照明
山路迂迴曲折, 坐在巴士上面就好似玩緊機動遊戲咁~ 要讚賞下司機的技術高超👍

經過多重彎彎曲曲的山路終於到左函館山


一齊黎欣賞下函館百萬夜景吧~

因鄰近海灣, 工字型的美麗夜景成為函館的特色~

雖然每日都可以見到香港的夜景, 但小女子仍覺得香港的夜景都係略勝一籌, 比較迷人

提提大家, 山上面大風到不得之了~~超寒!!!!記住要做足防寒防風措施!!

影完相就快快趣走入室內取暖~

纜車站內有好大間的手信紀念品店~


旁邊有超好味的軟雪糕~!!!😋 (注: 當時香港未有朱古力味~~)
天寒地凍食雪糕真係好正!!!


搭巴士返落山, 落山時更加似玩緊機動遊戲😆

巴士的車費: 400yen/大人/程~
每15分鐘一班車~
其實除左有來回函館山&山下纜車站停車場的巴士外, 山上有另一條隊係排往JR函館駅的巴士
但唔知道係咪因為呢度時間纜車唔開先有呢個安排
而我地就返到山下纜車站停車場, 繼續我地未完成的行程

下一站: 金森紅磚倉庫

留言

這個網誌中的熱門文章

中部北陸之旅。 震撼的雪の大谷。 富山。 立山黑部。美女平。室堂

2023 春。初見富士。東京河口湖。9日8夜。行程規劃。序

2019 秋。北九州。福岡人氣美食。燒肉放題。燒肉の牛太 本陣。Yodobashi-Hakata